dinsdag 5 april 2011

Memory box

Hallo Allemaal

Ik heb van de week een memory box (geboorte herinneringen doos ) gemaakt.
Ik had hem al op een aantal bloggen voor bij zien komen, deze box heb ik gemaakt voor een relatie van ons bedrijf, ze hadden me gevraagt om iets bijzonders te doen met het kaartje.
Nou ik dacht het wel aardig gelukt is, ik heb overal het beertje van het kaartje terug laten komen zelfs aan de zakjes voor de tandjes en het haarlokje.



Het papier wat ik heb gebruikt is van paper and pictures, ik vond de kleuren wel erg mooi bij het kaartje en de donker bruine doos passen.
Ik heb ivm privacy heb ik niet de gehele naam met achternaam op het internet getoond dit vind ik niet erg netjes, vandaar dat niet de gehele binnenkant van de deksel er op staat.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Ellis

7 opmerkingen:

  1. Hoi Ellis, Een tijdje geleden had ik een receptenalbum op mijn blog staan. Je vroeg me waar ik de kaartjes vandaan had. Nou, ik heb gezocht op google onder vintage receptenkaarten en toen zag ik deze. je kunt ze printen op een correspondentiekaart, dat past precies! Mocht je het niet kunnen vinden mail me dan even, dan zal ik kijken of ik het nog voor je heb (weet niet zeker namelijk!) Hoor het wel. Jou blog ziet er ook erg leuk uit zeg! Wat veelzijdig allemaal. Je geboortedoos is erg schattig. Fijn weekend. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ellis
    du hast einen sehr schönen Blog!! Ein schönes Osterfest
    lieve groetjes
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ellis,

    Wat leuk dat je mee denkt!!
    Maar nee, bij Blokker hebben ze het helaas ook niet!! Daar heb ik al een paar keer gekeken!

    Je geboortedoos is ontzettend leuk geworden! Je hebt een beetje(net als ik)van allea wat op je blog staan. Dat vind ik erg leuk.
    Ik ga je meteen linken, makkelijk voor de volgende keer!

    Groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ellis,

    Ik zag je reactie, dank je wel daarvoor....ik zie hier een heel mooi creatief blog.....dus ik ga je graag volgen,


    lieve groetjes

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ellis.
    Je hebt een leuke creatieve blog. Vind je speldenkussendoosje en de geboortedoos prachtig.
    Het stimuleert anderen weer om weer van alles te maken.
    Ik ga je volgen.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je reactie op mijn blog over de kaarsen gedoopt in kaarsvet.
    Ik haal het pannetje direkt van het lage gaspitje zodra het kaarsvet gesmolten is en zet het dan op een krant.
    Ik houd het dus niet warm op een pitje/theelichtje.
    Het is heel leuk om te doen, ook met servetten,maar wij hebben zelf brand gehad(niet door kaarsen maar door een constructiefout in het rookkanaal) waarbij we oa 5 van onze katten verloren, dus ik kijk wel héél erg uit met alles wat met een vlam te maken heeft.En hier branden sinds die tijd alleen maar ledkaarsen en de houtkachel staat voor sier.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke memory boxs heb je gemaakt.
    En de speldenkussen boxs is ook super mooi.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen