vrijdag 11 februari 2011

Artisjokken van servetten

Goedemorgen allemaal

Zaterdag wordt Erwin mijn man 40, en we vieren dit een beetje groter dan een normale verjaardag, wat extra hapjes en een salade.
En om de tafel er iets sfeervoller uit te laten zien heb ik gisteravond een Artisjok van servetten gevouwen, je kunt de servetten van bovenaf er een voor een uit halen voor gebruik, de rode zet ik op tafel en de andere twee de bruin met geel zijn bedoeld om weg te geven met pasen, deze zijn beter gelukt dan de rode, maar ja dat was ook mijn eerste en oefening baart kunst zeggen ze!

Je kunt ze voor allerlei gelegenheden maken ook leuk voor kerst rood groen of gewoon sjiek helemaal wit, ik heb voor pasen heel zacht geel en chocolade bruin gekozen, nu nog leuk inpakken in cellofaan met een leuke label eraan eventueel een zakje paaseitjes boven in de artisjok (groot Paasei) doen, zo heb je een heel leuk kado voor weinig geld.
zie hier de uitleg.
https://picasaweb.google.com/givemeleaf/WorkshopArtisjokVanServetten#


Groetjes Ellis


3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee zeg!
    Alvast van gefeliciteerd met je man zijn verjaardag, maak er een gezellige dag van samen!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW! Wat een schitterend idee en prachtig uitgewerkt.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je man!!
    Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ellis,

    Leuk dat je bij me langs kwam.

    Gefeliciteerd met je man's verjaardag!
    Dat Transferpapier is idd te koop bij de action.

    Maar niet het PfotoFabric spul. Hier zit namelijk al stof tegenaan.Je print dan ook meteen op de stof!!
    Het is dan ook een stuk duurder, wat je weer kunt compenseren door het papier vaker te gebruiken!
    Maar het is wel leuk om al die dingen een keer uit te proberen!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen