donderdag 25 november 2010

Sterkaart







Vanmiddag ben ik weer even lekker aan het freubelen geweest, ik had een hele mooie sterkaart gezien gemaakt door Wilga van mijn Paper Passions , ik vond hem zo leuk maar er stond geen patroon bij, na goed kijken en vouwen met een vierkant kladpapiertje toen viel bij mij eindelijk het kwartje hoe de ster gemaakt is.
Dus dit is het resultaat!!! de maten zullen niet het zelfde zijn als die van Wilga omdat ik dit zelf uitgedoktert heb, eigelijk best wel knap van mij zelf hihi.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden ? ik vind zelf dat ie wel aardig gelukt is, maar kritiek mag natuurlijk altijd, daar kan ik alleen maar weer wat van opsteken.

Groetjes Ellis

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem SUPER mooi geworden!!

    Liefs,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sterkaart! Kwam even bij je langs om je fijne feestdagen toe te wensen en een gezond en creatief 2011!!
    Liefs Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo ell ik heb je blog gezien wat leuk en die sterkaart is geweldig ,,ik wil je graag gaan volgen groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen